forum.el-pl.org

Forum gildii PL
Dzisiaj jest sobota, 26.05.2018, 09:55

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: środa, 2.07.2008, 21:46 
Radny
Awatar użytkownika

Rejestracja: czwartek, 4.11.2004, 23:56
Posty: 2126
GG: 2669914
Lokalizacja: Sobótka / Wrocław
Kolejny mój genialny pomysł (sic!).

Drabinka trenowania A/D ma zawierać spis tych mobów i zwierząt na których warto trenować A/D. W zamierzeniu ma pomóc rozwijać w/w skille, podpowiadać (nie nakazywać!) na jakiego moba się przerzucić.

Forma drabinki ma być dość luźna, nie ma wskazywać jednej i jedynie słuszniej drogi trenowania. Ot zwyczajnie zawierać 'ranking' mobów.

Załóżmy na początek że do drabinki wciśniemy 20 mobów. Każda pozycja musi zawierać informacje o A/D, P/C (nie, nie potion i craft...) niezbędnym do walki i - ewentualnie - zbrojach przydatnych do trenowania na tym mobku (broniach też).

Na początek:
  1. Rabbit - Brown
    A/D: 4
    P/C: 4/4
  2. ?

_________________
(...) It could be made into a monster, if we all pull together as a team... but if the band you're in starts playing different tunes, I see you on the dark side of the moon.
Never push a loyal person to the point when he no longer cares.


Na górę
Post: piątek, 13.02.2009, 17:15 
PL-ka
PL-ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa, 10.08.2005, 12:45
Posty: 360
GG: 0
Lokalizacja: Kraków
kolejny genialny pomysł, lecz nie wypalił ;P

_________________
Pozdrawiam

Łukasz
Obrazek
Obrazek


Na górę
Post: sobota, 14.02.2009, 15:17 
Radny
Awatar użytkownika

Rejestracja: czwartek, 4.11.2004, 23:56
Posty: 2126
GG: 2669914
Lokalizacja: Sobótka / Wrocław
<3 Pivko <3

Niom, meh nie PeKer, no i czasami za dużo tych pomysłów na głowie, nie wyrabiam :P

Moze cosik tu dorzucisz, majster? :P

_________________
(...) It could be made into a monster, if we all pull together as a team... but if the band you're in starts playing different tunes, I see you on the dark side of the moon.
Never push a loyal person to the point when he no longer cares.


Na górę
Post: sobota, 14.02.2009, 15:23 
PL-ka
PL-ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa, 10.08.2005, 12:45
Posty: 360
GG: 0
Lokalizacja: Kraków
oj tak 37/41 a/d = Gargulce, ewentualnie jak ma sie silne nerwy to na p/c 20/20 można bic Femele Orki ;D

_________________
Pozdrawiam

Łukasz
Obrazek
Obrazek


Na górę
Post: sobota, 14.02.2009, 19:13 
PL-ka
PL-ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: niedziela, 13.01.2008, 14:57
Posty: 233
GG: 0
Lokalizacja: Wawa
Nie wiem czemu pisze się o p/c, przecież nie o nie chodzi, do walki liczy się a/d i might/reaction/dexterity i o nich powinno się pisać.
Z a/d u mnie dobrze sprawdza się model a=d mobka, d=a+5 mobka, przy aug secie, bez CoL'a, tłukąc z łapki ewentualnie z kości.
Można wypisać kolejność mobków wraz z alternatywą, ale jest tego tak mało, że nie wiem czy warto.
R/d - jak największe, r dla unikania ciosów, d dla trafiania - dobór indywidualny. Oprócz Coord, r podnosimy instinctem (+ bonus dla summonera), a d reasoningiem (+ bonus do magii, szybkości czytania, dodatkowy exp). Wysokie wartości r/d pozwalają na sensowną walkę z mobkami przy mniejszym a/d od wymaganego.
Might - to jest największy problem, wpływa na emu i ilość zadawanych obrażeń (podnoszony za pomocą p/c), należy dopasowywać do ilości hp mobka i własnego stylu walki. Teoria mówi żeby był jak namniejszy dzięki czemu, gdy przestanie lecieć exp, robimy flee z pola walki i nie musimy tracić czasu na respawn mobka (czyli więcej expa/h a mniej dropów).
Uzywanie CoLa i lepszego setu od aug setu umożliwia bicie mocniejszych mobków niż wynika to z naszego a/d, czyli więcej expa/h kosztem zniszczonego uzbrojenia.
Więc jeśli ma być tworzona drabinka to lepiej niech się opiera na a/d i might/reaction/dexterity i do tego dobierać sobie p/c/r/i, jest to bardziej skomplikowane niż operowanie samym p/c, ale daje większe możliwości tworzenia postaci.
Czytając o p/c i sugerując się tymi atrybutami, popełniłem błąd bo zapomniałem o r/i, a tak miałbym trochę innaczej rozłożone p/c/r/i i bardziej dopasowane do postaci którą gram.

_________________
Dyzlekcja órzytkownikuf sieci najlebshym sposopem na ataki suofnikowe!

Obrazek


Na górę
Post: niedziela, 15.02.2009, 15:55 
PL-ka
PL-ka

Rejestracja: piątek, 29.10.2004, 08:37
Posty: 335
GG: 0
Lokalizacja: moczary Sereh
popieram Qiu - wszystko zależy od stylu grania.

Jakie mobki chce się bić później, czy w grę wchodzi 10* flee na jednym stworku, czy raczej czekanie na respawn ..


Na górę
Post: niedziela, 15.02.2009, 16:16 
Radny
Awatar użytkownika

Rejestracja: czwartek, 4.11.2004, 23:56
Posty: 2126
GG: 2669914
Lokalizacja: Sobótka / Wrocław
Na usta ciśnie mi sie 'RTFM', choć raczej 'RTFFP'.
Cytuj:
W zamierzeniu ma pomóc rozwijać w/w skille, podpowiadać (nie nakazywać!) na jakiego moba się przerzucić.

Forma drabinki ma być dość luźna, nie ma wskazywać jednej i jedynie słuszniej drogi trenowania. Ot zwyczajnie zawierać 'ranking' mobów.

_________________
(...) It could be made into a monster, if we all pull together as a team... but if the band you're in starts playing different tunes, I see you on the dark side of the moon.
Never push a loyal person to the point when he no longer cares.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl