*ukazuje skruchę, postanawia poprawę*

Rekrutacja znów otwarta!

Moderators: Faflok, Wloczykij, Thanatos

Locked
fac - recydywista
Gość

*ukazuje skruchę, postanawia poprawę*

Post by fac - recydywista »

Mam na imię Konrad, pochodzę z przepięknej miejscowości zwanej Wsolą (mieszkam we Wsoli, nie w Soli) słynącej w całej gminie z... niczego specjalnego (ale mamy wodociąg i elektryczność, no i przyłącze gazowe). We Wsoli jest 6 sklepów, jeden kościół, jakieś 150 domów, lotnisko akrobacyjne, dwie stacje benynowe, Zespół Szkół Publicznych (podstawówka, gimnazjum), muzeum Gombowiczowskie (przygotowywane w starym dworze dziedzica - brata Witolda Gombrowicza). Nie ma niestety żadnej kopalni, ani większych kęp chryzantem (chociaż na cmentarzu jest ich czasem sporo).

Studiuję Informatykę na Politechnice Radomskiej (całe 7 kilometrów od mojej chatki) i umiem formatować dyskietki już. Jeśli zaś chodzi o zainteresowania, to przede wszystkim Spaghetti, a w drugiej kolejności gospodarka, giełda i polityka (tu muszę nadmienić, że skłaniam się w kierunku politologii, a nie angażowania w gierki polityczne). Jestem purystą językowym (co nie znaczy, że nie popełniam błędów) i obawiam się, że niedużo mi zostało do dewiacji.

Staż? Przygodę zacząłem troszkę temu już. To był Poniedziałek Wielkanocny, chyba 2005. A może 2004? Nie pamiętam już.

Dlaczego PL? To pytanie skierowane do mnie brzmi głupio w mych uszach. Ositatnio siedziałem sobie na kanale 44 i patrzyłem, co też Polacy piszą. Początkujący zadawali głupie pytania, wyjadacze ich zbywali (czasem tak jest, że ktoś zapyta, jak się przechodzi na drugą mapę, a ktoś inny odpowie, że inne mapy można kupić w kiosku). Ci ludzie są przesiąknięci cynizmem strasznie, rozmawiać się z nimi nie da. Tak sobie właśnie uświadomiłem, że EL jest lipną grą, a jedyne, co mnie przy niej trzyma, to właśnie PL (znaczy Wy). Może nie wszystkich znam, ale większość z Was reprezentuje sobą coś szczególnego.

Moje staty: