[Przyjęty] Podanie

Rekrutacja znów otwarta!

Moderators: Faflok, Wloczykij, Thanatos

Tonzler
Gość

[Przyjęty] Podanie

Post by Tonzler »

Cześć, nazywam się Karol, mam 24 lata. W EL gram klika miesięcy. Granie samemu jest OK ale wydaje mi się, że w gildii może być ciekawiej ;). Poziom narazie mam dość niski, "utrzymuję się" głównie z miksturek (29 lvl) i alchemii(21 lvl). Tutaj link do statystyk mojej postaci: http://game.eternal-lands.com/view_user ... er=Tonzler.

A poza EL - studiuję we Wrocławiu, lubię biegać, interesuję się komputerami (programowanie i Linux).

I oczywiście akceptuję zasady gildii i obiecuję ich przestrzegać ;).
User avatar
Rathgar
PL-ka
PL-ka
Posts: 51
Joined: Monday, 13.04.2009, 21:28
GG: 12321273
Location: Starachowice

Re: Podanie

Post by Rathgar »

Podanie niezbyt ladne i skladne ale jest ok... praktycznie wogole Cie nie znam... nie widze Cie na @44 wiec na razie wstrzymam sie od glosu. Zobaczymy co bedzie pozniej
Image
Mefisto
Gość

Re: Podanie

Post by Mefisto »

zgodzę się z Rathgarem, podanie marne trochę i też cię nie znam ale jestem na tak
User avatar
jio_bob
Fluffy
Fluffy
Posts: 1063
Joined: Friday, 19.11.2004, 23:32
GG: 0
Location: Sieradz/Wawa

Re: Podanie

Post by jio_bob »

mało ?
~<:sssssssssssssssssssssssssssssssss
User avatar
Faflok
Radny
Posts: 616
Joined: Friday, 29.10.2004, 08:39
GG: 5449203
Location: Siemianowice
Contact:

Re: Podanie

Post by Faflok »

Ja nie znam, ale chetnie poznam, a jak. Jak na 44 sie ktos nie udziela, to i czasem madrzejszy jest ;) No i jak nie slyszelismy nic o sobie to tez nie slyszelismy nic zlego, a to juz plus ;) Co prawda podanie krotkie, ale wszystkie informacje najwazniejsze sa, do tego jak gra dopiero pare miesiecy, to moze jeszcze rozrusza troche #GM :) Ja tam daje szanse wiekszosci, wiec i tym razem jestem na tak.
Tile.
Karaodin
Gość

Re: Podanie

Post by Karaodin »

Nie mam jeszcze dostępu do swojego konta tak wiec zagłosuje jako gość ;)