[Przyjęty] Podanie o przyjęcie w poczet gildii

Rekrutacja znów otwarta!

Moderators: Faflok, Wloczykij, Thanatos

Locked
czarnyv
Gość

[Przyjęty] Podanie o przyjęcie w poczet gildii

Post by czarnyv »

Witam

Moje imię to Kamil, jestem studentem piątego roku Automatyki i Robotyki na Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym (ex Politechnika Szczecińska). Lubię dobre książki, ciekawe filmy i burzliwe dyskusje na tematy filozoficzne tuż przed świtem, na zakrapianym winem ognisku ze znajomymi. W wolnym czasie param się przeróżnymi zajęciami (zazwyczaj z dziedzin technicznych), od programowania, przez 'czytanie internetu', aż do konstruowania autonomicznych machin zagłady, których zadaniem jest np. jeżdżenie po linii (jeśli ktoś nie zrozumiał, google podpowie: Line Follower). Jak mnie najdzie ochota to dopieszczam moje Gentoo (na laptopie).

Gram w tą/tę (jest na podorędziu jakiś polonista?) fikuśną grę, ponieważ zafascynował mnie odgłos chrupania, wydawany podczas spożywania kości (I Eat Dead People), uważam że jest ujmujący. Sądzę, że będę doskonałym nabytkiem dla waszej gildii... bo tak. Moje statystyki nie są imponujące, ale staram się, a one mi odpłacają i rosną, bardzo je za to szanuję. >D Już dawno nie wymyśliłem nic równie absurdalnego.

Nie byłem w żadnej innej gildii, a to z powodu takiego że/ponieważ/gdyż gram od niedawna. Wybrałem szanowne PLki dlatego, że sprzedałem jelenie rogi Faflokowi, a on mi zapłacił. Poza tym wyglądacie mi na aktywną gildię, a takiej właśnie poszukuję.

Starczy? Jak nie, to pytajcie, bo jak ktoś powie, że mało i nie sprecyzuje co by jeszcze chciał usłyszeć, to was poczęstuję autobiografią. Ostrzegam, będzie długa i nudna, a ja będę wymagał jej znajomości.

Wszem i wobec oświadczam, iż zapoznałem się z zasadami panującymi w rzeczonej gildii i ślubuję ich przestrzegać po wsze czasy, tak mi dopomóż Jaś i Małgosia.

Na koniec tej groteski garść statystyk:

Attack: level 31, 303373/319433 exp (16060 to go)