Po użyciu komendy #da (tymczasowa w celach testowych, kiedyś sobie zniknie) naszym oczom ukazuje się coś takiego:
Your sign is 9!
Make rare: 17, Harvest Events Increase: 4, Degrade: 15, Acc: 35, Att: 55, Def: 1, To hit: 50, To damage: 16, Failure: 7, Magic: 43
ACTUAL: Make rare: -584, Harvest Events Increase: 258, Degrade: 750, Acc: 3, Att: 0, Def: 7, To hit: 4, To damage: 7, Failure: -8, Magic: 4
Pierwsze to znak zodiaku - na razie tylko numerkami, jest 12 i zostały przydzielone losowo.
Niebieska część to "współczynniki bonusów" - sorki za nazwę, nie wiem jak to sensownie nazwać. W zależności od położenia planet (czytaj: wyników różnych dziwnych formuł matematycznych) przyjmują wartości z przedziału 0-180, gdzie:
0-89 - oznacza pozytywny bonus (z punktu widzenia gracza)
90 - brak zmian
91-180 - bonus negatywny.
Zielona część to właściwe bonusy. Po kolei:
1. Make rare - szansa na specjalne przedmioty (enriched, modable itd). Dodaje się do mianownika prawdopodobieństwa na te przedmioty.
PRZYKŁAD: szansa na zrobienie EFE wynosi przykładowo 1:10k (w tym momencie tylko Ent wie jaka jest naprawdę, ale załóżmy)
Uwzględniając astrologię będzie wynosiła w moim przypadku 1:(10k-584) czyli 1:9416
Jak widać - im bardziej na minusie tym lepiej, dodatnie wartości oznaczają mniejszą szansę, ujemne większą.
2. Harvest Events Increase - szansa na specjalne eventy w czasie harvienia (że w ogóle taki wystąpi). Dodaje się do licznika prawdopodobieństwa. Każdy surowiec ma określone prawdopodobieństwo wystąpienia eventu - kwiatki mniejsze, największe chyba tytan.
PRZYKŁAD: szansza na event dla węgla wynosi przykładowo 100:10k. Po uwzględnieniu bonusa wynosi (100+258)/10k
Czyli: im wyższy tym kochana MN bardziej się nami interesuje, ujemny oznacza mniej eventów w stosunku do normy.
3. Degrade - szansa na spsucie czegoś w walce (i możliwe, że też narzędzi w czasie mixu, ale tego nie jestem pewna).
Bonus dodaje się do mianownika prawdopodobieństwa.
PRZYKŁAD: szansa na spsucie przedmiotu wynosi 1:10k, z moim bonusem będzie 1:(10k+750). Czyli: bonus dodatni - mniejsza szansa, ujemny=more grief :)
4. Acc, Att, Def, To hit, To damage - tłumaczyć nie trzeba, bonusy oznaczają bezpośrednie dodatki do współczynników, nie wiem tylko czy liczbowe czy procentowe (Ent pisał, że nie będą one przekraczać 5% naszych statystyk - a +4 to hit to chyba trochę dużo).
5. Failure - szansa na porażkę w czasie mixa - jeszcze ponoć nie działa, podejrzewam że ujemne wartości oznaczają mniej faili.
Magic - nie działa, co dokładnie daje to nie wie nikt, Blood stwierdził, że może to być szansa na fail zaklęcia, co wydaje mi się prawdopodobne.
Źródło powyższego: oficjalne forum EL, głównie posty Enta (dokładnych linków nie chce mi się wydłubywać, prosze o wybaczenie mi lenistwa :P)
Mam nadzieję, że wszystko jest dobrze, jak gdzieś się plączę w zeznaniach proszę dać znać :)
Astrologia w EL
Moderators: Faflok, Wloczykij, Thanatos
- BloodSucker
- Radny
- Posts: 2133
- Joined: Thursday, 4.11.2004, 23:56
- GG: 2669914
- Location: Sobótka / Wrocław
- Contact:
Znaków jest 12, na razie są oznaczone cyframi, potem mają mieć osobne nazwy. Znaki nie różnią się niczym specjalnym, dla wszystkich znaków wartości bonusów wahają się w tych samych przedziałach. Osoby o takich samych znakach mają po prostu w danej chwili takie same bonusy. Nie da się powiedzieć ze znak 6 jest lepszy od 7, bo po paru godzinach sytuacja może się odwrócić.Bardul wrote:Mój znak to 6. Może mi ktoś przetłumaczyc to łopatologicznie;)
(...) It could be made into a monster if we all pull together as a team... but if the band you're in starts playing different tunes, I'll see you on the dark side of the moon.
- Erg
- PL-ka
- Posts: 48
- Joined: Monday, 29.12.2008, 21:39
- GG: 6563377
- Location: C:\Program Files
- Contact:
Re: Astrologia w EL
a co jeśli " sorry you're not allowed to do that " ?
Chyba zastary jestem jednak na nowinki ;p
Chyba zastary jestem jednak na nowinki ;p
Re: Astrologia w EL
komenda juz sobie zniknela :)Lotheneil wrote:Po użyciu komendy #da (tymczasowa w celach testowych, kiedyś sobie zniknie)